Page 3 - Acta Junta SMAP 29-06-2019
P. 3
servei insuficient i poc segur al col·lectiu celíac. La gerent aprofita per informar
de les accions que s’estan realitzant en aquests àmbits i informa també que
s’incidirà en la reunió amb l’ACSA. També informa que els recursos humans de
la nostra entitat són limitats ja que compten amb 10 persones contractades, la
majoria a temps parcial i que l’Associació està sobredimensionada assumint més
funcions i projectes dels assolibles amb els RRHH actuals, i que a la vegada
aquests no són ampliables ja que no comptem amb més recursos econòmics.
Fruit dels comentaris de la gerent s’inicia un debat entre els membres de junta
present i es valoren diferents opcions entre les que es presenten la de deixar
algun projecte clau, reduir o desprendre’ns de les delegacions, entre d’altres
opcions que també es descarten, i finalment s’arriba a un consens en que
s’ACORDA que per optimitzar processos i també per donar un valor afegit als
socis que son els sostenidors de l’Associació
a) Se’ls donarà uns servei d’atenció preferent, via sistema de filtratge de

trucades, i aquells que no siguin socis se’ls remetrà a un canal per demanar
visita – fer-se soci.
b) Es tarifaran els serveis de l’Associació (tipus gestió de denuncies, etc) i
s’informarà als socis que són gratuïts per ells, i s’aplicaran als no socis
c) Es mantindran les visites gratuïtes als no socis recentment diagnosticats i la
representació institucional de tot el col·lectiu, també hi haurà activitats
obertes als no socis.
d) Es farà una campanya de sensibilització per posar en valor la feina intangible
que fa l’Associació i que si no la féssim nosaltres ningú no faria ja que no la
fa l’admon.
e) També es farà una campanya de sensibilització per posicionar la MC entre
la població general, restauradors i admon, ja que al celíac moltes vegades
no se’l pren “en serio” ja que el posen en el mateix sac que a un vega, és a
dir com si fos una opció vital i no pas una malaltia crònica.
D’altra banda s’APROVA reforçar el projecte ELS, que pot ser una via
d’increment de recursos per l’Associació que pot revertir en un increment
d’estructura.

3. Informe de resultats de la campanya de sensibilització 1r semestre 2019
a) MITJANS DE COMUNICACIÓ
31 mitjans de comunicació s'han fet ressò de la campanya
#Change.org.
24 premsa escrita i digital
4 entrevistes a la ràdio: 2 Cope, 2 Onda Cero, a Olga Cuesta,
presidenta de l'entitat i Irene Puig, portaveu.
3 entrevistes a la televisió: TV L'Hospitalet, a José Molina,
delegat de L'Hospitalet i Irene Puig, portaveu de l'entitat. Lleida
Televisió, a Loli Felipe, delegada de Lleida. Girona Entrevista a
tv Girona en el marc del programa connecti.cat, amb Jordi
Franquet com a representant de l’Associació.

b) XARXES SOCIALS I BLOG
 159.539 Impactes totals de 43 publicacions a xarxes socials
 CAMPANYA DE FACEBOOK I INSTAGRAM ADS - OBJECTIU:
ACONSEGUIR TRÀFIC A LA WEB DE CHANGE.ORG
   1   2   3   4   5   6   7