Page 3 - Acta de Junta Directiva de SMAP 30-03-2022
P. 3
tauració, però sobretot per tal que el pacient prengui consciència de tot allò que ha de
complir l'establiment i que realment és difícil i quatre preguntes no són suficients, ja
requereix una implicació de l'establiment, formació dels empleats, protocols de seguretat
alimentaria, etc..
L'Eduard diu que li agrada la proposta de la Maribel i també caldrà seguir denunciant davant
les autoritats els establiments que s'anuncien com aptes i realment no ho són.
La gerent pregunta si la proposta seria explicar el que es fa al projecte restauració, com ja
estem fent des de fa anys, per posar-ho en valor davant del pacient però fer-ho d'una
manera molt més visual. La Míriam passa el pdf del quadríptic del projecte restauració pel
xat del zoom i diu que es podria refer per estar enfocat pel pacient en comptes de pel
restaurador. La Maribel comenta que és una manera d'entendre perquè no tots els
establiments són segurs perquè per ser-ho han de fer tot el que s'explica en el fulletó i no
tots els establiments ho estan disposats a fer i, per tant, s'ha de anar als acreditats i
fomentar que n'hi hagi més.
La Míriam fa una proposta de frase de campanya: "L'Associació és la teva aliada, aconseguim
junts que més restaurants s'acreditin per ser sempre segurs per la teva salut!"
La gerent recull les propostes i comenta que es podria fer un vídeo puppet o un videoscribe,
la Míriam diu que es podria fer un Reels, ja que ara funcionen molt bé, i a la Irene i la
Maribel aquesta proposta els sembla bé i diuen que es comenta que es podria fer un pel
compte institucional i un altre pel grup de joves.
Xènia intervé per dir que entén que no podem fer un decàleg, però també és cert que entén
la demanda que fan els socis, perques ella mateixa s'ha trobat en un restaurant fora
d'Espanya i ha tingut la necessitat de poder fer una sèrie de preguntes per sentir una mínima
seguretat. Sap que això no és rigorós si ho mirem des d’una vessant tècnica o científica, però
és una necessitat que poden tenir en algun moment els socis.
La Míriam comenta que s'hauria de fer una línia de comunicació que fomenti la
conscienciació, la formació i el pensament crític.
S'ACORDA treballar en la línia comentada anteriorment i donar resposta als socis
participants en la jornada respecte a la proposta concreta "Facilitar a les persones associades
un decàleg de preguntes clau .. "amb aquesta resposta: recollim aquesta proposta i entenem
el neguit de no tenir a vegades opcions acreditades a tot el territori, és per aquest motiu que
es farà una campanya específica per incrementar l'oferta d'establiments aptes i a la par
informarem els socis del que implica el procés d'acreditació.
3.- Aprovació, si escau, de l'apertura d'una delegació a la comarca del Vallès occidental
amb seu a Sant Cugat del Vallès i nomenament de la delegada.
complir l'establiment i que realment és difícil i quatre preguntes no són suficients, ja
requereix una implicació de l'establiment, formació dels empleats, protocols de seguretat
alimentaria, etc..
L'Eduard diu que li agrada la proposta de la Maribel i també caldrà seguir denunciant davant
les autoritats els establiments que s'anuncien com aptes i realment no ho són.
La gerent pregunta si la proposta seria explicar el que es fa al projecte restauració, com ja
estem fent des de fa anys, per posar-ho en valor davant del pacient però fer-ho d'una
manera molt més visual. La Míriam passa el pdf del quadríptic del projecte restauració pel
xat del zoom i diu que es podria refer per estar enfocat pel pacient en comptes de pel
restaurador. La Maribel comenta que és una manera d'entendre perquè no tots els
establiments són segurs perquè per ser-ho han de fer tot el que s'explica en el fulletó i no
tots els establiments ho estan disposats a fer i, per tant, s'ha de anar als acreditats i
fomentar que n'hi hagi més.
La Míriam fa una proposta de frase de campanya: "L'Associació és la teva aliada, aconseguim
junts que més restaurants s'acreditin per ser sempre segurs per la teva salut!"
La gerent recull les propostes i comenta que es podria fer un vídeo puppet o un videoscribe,
la Míriam diu que es podria fer un Reels, ja que ara funcionen molt bé, i a la Irene i la
Maribel aquesta proposta els sembla bé i diuen que es comenta que es podria fer un pel
compte institucional i un altre pel grup de joves.
Xènia intervé per dir que entén que no podem fer un decàleg, però també és cert que entén
la demanda que fan els socis, perques ella mateixa s'ha trobat en un restaurant fora
d'Espanya i ha tingut la necessitat de poder fer una sèrie de preguntes per sentir una mínima
seguretat. Sap que això no és rigorós si ho mirem des d’una vessant tècnica o científica, però
és una necessitat que poden tenir en algun moment els socis.
La Míriam comenta que s'hauria de fer una línia de comunicació que fomenti la
conscienciació, la formació i el pensament crític.
S'ACORDA treballar en la línia comentada anteriorment i donar resposta als socis
participants en la jornada respecte a la proposta concreta "Facilitar a les persones associades
un decàleg de preguntes clau .. "amb aquesta resposta: recollim aquesta proposta i entenem
el neguit de no tenir a vegades opcions acreditades a tot el territori, és per aquest motiu que
es farà una campanya específica per incrementar l'oferta d'establiments aptes i a la par
informarem els socis del que implica el procés d'acreditació.
3.- Aprovació, si escau, de l'apertura d'una delegació a la comarca del Vallès occidental
amb seu a Sant Cugat del Vallès i nomenament de la delegada.